2011 m. lapkričio 2 d., trečiadienis

Greitas obuolių pyragas

Dingo įkvėpimas. Gal kas nors radot? Vėl pasiguosiu tuo pačiu - rudeniu, gimtadieniu, asmeniniu gyvenimu, kuris eina šuniui po uodega.
Ne tik kad nebegaminu, bet ir fotografuoti nebeturiu noro ir kantrybės. Tad kiaulienos troškinys su baklažanais nuotraukose atrodo taip prastai, kad man gėda jį parodyti viešai. Nors buvo visai skanu.

Man reikia atostogų. Keista tai sakyti po keturių dienų savaitgalio, į kurį buvo įtraukta papildoma valanda miegui. Bet tą papildomą valandą aš sirgau ir praleidau vieną blogiausių naktų savo gyvenime, tad noriu atsiskaitymo - normalių atostogų ten, kur šilta.


Deja. Šiemet būsiu neiškėlusi kojos už Lietuvos sienų. Nes reikėjo mokytis, kraustytis, skubėti gyventi, dabar reikia dirbti ir kalti pinigą, išlaikyti save, būti suaugusia ir šypsotis, kai skauda.
Klišės.

Gerai, kad per visus gyvenimo trukdžius su mama iškepėme greitą obuolių pyragą.



Vienam dideliam ir dviems mažesniems pyragiukams reikės:
pakelio sluoksniuotos tešlos (400 gramų)
saujos migdolų
3-4 nedidelių obuolių
100 g cukraus
šaukštelis cinamono
cukraus pudros

Atšildytą tešlą iškočioti į turimos skardos dydžio lakštą. Kaip minėjau, man išėjo vienas didelis ir du maži pyragėliai. Peiliu įrėžti tešlos kraštus, o vidurį subadyti šakute, kad gražiai pakiltų tik krašteliai, ir pabarstyti smulkintais migdolais.
Obuolius nulupti ir supjaustyti plonais griežinėliais/skiltelėmis (su mama nesutarėme, kas yra kas). Išdėlioti ant migdolų ir gausiai pabarstyti cukrumi bei, pagal norą, cinamonu.
Kepti apie 180 laipsnių orkaitėje apie 20 minučių, kol tešla paruduos, o cukrus karamelizuosis. Pravėsintą pyragą pabarstyti cukraus pudra.
Šaltinis - žurnalas "Virtuvė", 2011 m., Nr. 11.


Pyragas stebuklingai atlaikė kelionę iš Šiaulių į Vilnių ir buvo sėkmingai suvalgytas A., kuris labai mėgsta saldumynus. O ir mano tėčiui patiko, kas jau šį bei tą man reiškia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą