2012 m. rugsėjo 9 d., sekmadienis

Šokoladinio-riešutinio kremo blynai

Šį savaitgalį įsitikinau, kad mane gali nupūsti vėjas.Tiesa, turbūt tik tada, kai jis itin smarkus, o aš esu šv. Jonų  bažnyčios varpinės viršuje ir bandau įžvelgti žmones Gedimino pilyje. Dar supratau, kad per daug saldumynų gali kenkti sveikatai. Net jei tai kakava ir "Napoleonas" iš "Cukatų" arba naminis slyvų pyragas. Ir dar - po ilgos ir sunkios savaitės galiu būti tokia pavargusi, kad įstengiu užmigti ne tik žiūrėdama į Ryan Gossling kompiuterio ekrane, bet ir knapsėti sėdėdama su draugėmis bare prie alaus bokalo.


Nebėgau Vilniaus maratono - kaip tik, pailsėjau nuo savojo skubėjimo ir pasimėgavau ne visai šilta rudens saule bei gera draugija. Bet vis tiek pirmadienis man atrodo kaip naujas iššūkis, kuris gali būti labai sunkus.... Jį pakelti padėtų blynai, kuriuos kaip svetinga šeimininkė kepiau viešniai šeštadienio ryte.

Šokoladinio-riešutinio kremo blynai
3 porcijoms reikės:

2 kiaušinių
50 gramų cukraus
50 mililitrų aliejaus
300 mililitrų kefyro
200 gramų miltų
1,5 šaukštelio kepimo miltelių
žiupsnelio druskos
150 gramų šokoladinio-riešutinio kremo (pvz. Nutella arba koks pigesnis kremo variantas)

Kiaušinius išplakti su cukrumi. Įmaišyti kefyrą ir aliejų.
Miltus sumaišyti su kepimo milteliais ir druska. Suberti į kiaušinių-kefyro plakinį ir išmaišyti, kad neliktų gumuliukų. Tada sudėti šokoladinį-riešutinį kremą ir išmaišyti iki vienalytės masės.
Kepti sausoje įkaitintoje keptuvėje ant nedidelės ugnies. Patiekti su rūgštesne uogiene.

Šaltinis - DELFI kulinariniai opusai.

Fotografavimas buvo patikėtas toms, kurios nestovėjo prie viryklės su dviem keptuvėmis!

Tai tiek šiandienai, einu skaityti knygos. Taip, pradėjau "Sostų žaidimą" ir man baisiai įdomu, kaip ten klostosi reikalai!

2 komentarai:

  1. Aš jau visas 5 knygas "prarijau" laukiu, kol pagaliau 6 bus :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Milda seka Tavo pėdom! Aš kol kas tik į pirmąją įsitraukiau ir planuoju pradėti serialą žiūrėti :)

      Panaikinti