2013 m. kovo 21 d., ketvirtadienis

Keksiukai su vyšniomis

Mano laimės planas A žlugo per 3 minutes, o iki plano B įgyvendinimo trūksta dar beprotiškai daug detalių. Pamažu man ryškėja ir planas C, bet jis greičiausiai vadinsis ne laimės, o susitaikymo planu... Tad kol kas stengiuosi tiesiog giliai kvėpuoti, nuryti visas pykčio ašaras ir prieš ką nors sakydama bent truputį pagalvoti, nes skuboti sprendimai gali nenuvesti niekur toli.

Kaip visada, užklupo sunki savaitė. Bet pastaruoju metu jos visos sunkios, čia gal kokia poatostoginė depresija? Arba šiaip pilkumos ir šalčio perdozavimas? Tačiau viskas gerai, jei bent kas antrą rytą sugebu save nuteikti geriems dalykams ir nusišypsoti susivėlusiai merginai, žiūrinčiai į mane iš veidrodžio.

Keksiukai yra vienas geriausių dalykų, kurie nutinka tada, kai norisi atsipalaiduoti ir negalvoti apie rūpesčius.

Keksiukai su vyšniomis

15 nedidelių keksiukų reikės:

135 gramų sviesto
100 gramų rudojo cukraus
3 kiaušinių
šaukštelio vanilės ekstrakto
150 gramų miltų
0,5 šaukštelio kepimo miltelių
žiupsnelio druskos
100 gramų šaldytų vyšnių

Sviestą išlydyti ir sumaišyti su cukrumi. Po vieną įmušti kiaušinius ir kiekvieną kartą elektriniu plaktuvu išplakti masę iki purumo. Supilti vanilės ekstraktą, suberti miltus, sumaišytus su kepimo milteliais bei druska ir gerai išmaišyti.

Keksiukų formeles ištepti sviestu arba iškloti popierėliais. Į formeles pilti tiek tešlos, kad užpildytų 2/3 jų tūrio ir į kiekvieną įsprausti po kelias šaldytas vyšnias (jų atšildyti nereikia).

Kepti 20-25 minutes 180 laipsnių kaitrumo orkaitėje.

Šaltinis - Debesys, 2013 pavasaris


Bet kad ir nesiseka su mano planais, aš vis tiek toliau juos kursiu! Tik šį kartą su daugiau atkaklumo, išdidumo ir pasitikėjimo savimi. Bet jei netyčia palūžčiau, silpnumo akimirkomis mane visada gali išgelbėti saldumynai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą