2012 m. birželio 26 d., antradienis

Pekino kopūsto salotos su džiovintomis slyvomis

Jeigu mano kojų raumenys mokėtų kalbėti, sekmadienį vakare jie man būtų pasakę: "O dabar eik į kampą ir pagalvok, ką padarei!". Taip, padariau. Numyniau 120 kilometrų!
Atrodytų, nieko įspūdingo, vis dėlto trys dienos... Bet paskutinį kartą, kai važinėjau dviračiu, įveikiau tris kilometrus. Tiesa, dviratis buvo mano amžiaus ir toks aukštas, kad aš vos pasiekiau pedalus. Dar kapstydamasi atmintyje prisiminiau seną kelionę dviračiu prie ežero - tuomet bendras maršrutas gal ir siekė 30 kilometrų... Tad tikrai turiu kuo didžiuotis galvodama apie žygį "Smagučiai Challenge"!

Labiausiai gaila tik dėl to, kad Joninių oras buvo gana prastas ir teko važiuoti merkiant lietui. Būtent dėl šios priežasties dar neatidariau maudymosi sezono, tad dedu labai dideles viltis į artėjantį savaitgalį, kuris sutaps su mano atostogų pradžia, jėj!
Prie artėjančių atostogų nuotaikos labai tinka salotos.


Pekino kopūsto salotos su džiovintomis slyvomis
Trims porcijoms reikės:

vištienos krūtinėlės
Pekino kopūsto
ilgavaisis agurkas
pusė svogūno
100 gramų džiovintų slyvų
2 saujos sūdytų žemės riešutų
švelnaus skonio aliejaus

Vištienos krūtinėlę supjaustyti kąsnio dydžio gabaliukais ir iškepti.
Pusę svogūno smulkiai supjaustyti. Agurką ir džiovintas slyvas supjaustyti juostelėmis. Kopūstą ir riešutus susmulkinti.
Visus ingredientus sumaišyti dubenyje ir aplieti aliejumi (galima sumaišyti su majonezu, bet man daug skaniau taip).

Šaltinis -  pokalbis su mama telefonu :)



P.S. O kada ateis vasara ir bus galima be sąžinės graužaties ir numanomo gerklės skausmo šlamšti ledus ir gerti gėrimus su ledukais?

1 komentaras:

  1. Aš ruošiau su majonezu, kitą kartą reikės išbandyti ir man aliejų :)

    AtsakytiPanaikinti