2012 m. lapkričio 5 d., pirmadienis

Vištiena su obuoliais ir grietinėle

Džiaugiuosi - šiemet artėjant gimtadieniui manęs neapėmė egzistencinė krizė! Tiesa, ji dar turi keturias dienas tai padaryti, bet aš tikrai lengvai nepasiduosiu. O iš tiesų... Buvo daug rimtesnių reikalų, kurie kėlė neramumus viduje ir pagaliau nugalėjo mano egoizmą bei privertė pasijausti suaugusia moterimi. Gal jau ir laikas būtų tokia tapti.

Bet mane iki šiol daug kas stebina. Pavyzdžiui, kokia mažutė yra kelių savaičių kūdikio galvytė! Arba kaip greitai mama gali numezgti rožinę beretę mano nebe tokiai mažai galvai. Stebina dar neatrastos šeimos istorijos, nutikusios prieš daugiau nei penkiasdešimt metų. Džiugina maži kačiukai ir šuniukai, nesvarbu, kad jie dažnai nori nukąsti man plaukus ar palaižyti veidą. Keista atrodo tai, kiek daug žmonių žiūri TV rytais ir galvoja, kad aš perskaičiau visas tas knygas, kurias pristatau...

Į šią temą ir vienų savaitgalio pietų patiekalas - vištiena su obuoliais ir grietinėle.


Vištiena su obuoliais ir grietinėle
3 porcijoms reikės:

400 gramų vištienos filė
šaukšto miltų
druskos ir šviežiai maltų pipirų
šaukšto sviesto
šaukšto alyvuogių aliejaus
obuolio
svogūno
saujos pievagrybių
80-100 mililitrų vištienos sultinio
šlakelio romo
150 mililitrų grietinėlės

Vištienos filė kiek pasmulkinti ir apvolioti miltuose, sumaišytuose su žiupsneliu druskos ir pipirų. Nukratyti miltų perteklių.
Keptuvėje ant vidutinės ugnies ištirpinti sviestą, supilti aliejų ir gerai įkaitinti. Sudėti vištieną ir kepti, kol paruduos. Tada apversti ir kepti dar kelias minutes. Tada sudėti nuluptą ir gabaliukais supjaustytą obuolį, smulkiai sukapotą svogūną ir griežinėliais supjaustytus pievagrybius. Paskaninti druska bei pipirais, gerai sumaišyti ir kepti apie minutę.
Supilti vištienos sultinį. Užvirinti ir sumažinus ugnį troškinti, kol vištiena bus beveik paruošta. Tada padidinti ugnį, supilti romą ir pakaitinti minutę, kol alkoholis nugaruos. Supilti grietinėlę ir dar patroškinti, kol jos sumažės ketvirtadaliu.

Šaltinis - Virtuvė. Nuo... Iki..., 2012 m., Nr. 9 (39)

Aš ragavau su ryžiais ir stambiai tarkuotu obuoliu. Patiko!


Kartais labai gera kelioms dienoms atitrūkti nuo visų rūpesčių ir nuvažiavus daugybę kilometrų Lietuvos keliais lankant gimines bei kapines gerti karštą vyną apie nieką negalvojant. Ir jau po truputį pasvajoti apie Kalėdas...

P.S. Dar vienas mane stebinantis dalykas yra blogo populiarumas. Spalį parašiau tik keturis įrašus, o sulaukiau daugiausiai skaitytojų per dar nelabai ilgą jo istoriją. Super!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą