2012 m. balandžio 22 d., sekmadienis

Vištiena su žemės riešutų sviestu

Vardo dienos proga pasidovanojau sau vakarą mieste, puokštelę tulpių ir skanius pietus.

Vakaras iš tiesų buvo neblogas, nepaisant to, kad vietoje, kurią pasirinkome šokiams, muzika labiau priminė skalbimo mašinos skleidžiamus garsus, o kitoje vietoje, kur norėjome gražiai užbaigti vakarą, buvome nuolat stumdomos ir laistomos alumi. Na, sako, alus - gera plaukų kaukė. O dar ir vieną seniai matytą žmogų sutikau. Pastaruoju metu žmonės iš praeities pasirodo mano kelyje tada, kai visiškai to nesitikiu. Galbūt taip ir geriau, nes tą akimirką suprantu, ką iš tiesų jaučiu jų atžvilgiu...

Kitą dieną gaivinausi ilgu pasivaikščiojimu su paukščių čiulbėjimu ausyse ir tulpėmis iš moteriškučių, kurios gurkšnojo stipriuosius gėrimus užsikąsdamos agurkėliais. Pamačiusios mano šypseną, jos puolė teisintis, kad pietauja - bet juk aš jų nesmerkiau! Kiekvienam pasitaiko sunkių šeštadienių, kiekvienas gelbėjasi, kaip išmano.

Mano pietūs buvo skanūs ir be jokių gėrimų.


Vištiena su žemės riešutų sviestu
3 nedidelėms porcijoms reikės:
300 gramų vištienos krūtinėlės
Marinatui:
2 šaukštų rupaus žemės riešutų sviesto
2 skiltelių česnako 
2 šaukštų citrinos sulčių
1 šaukšto adžikos padažo
2 šaukštų sojos padažo
šaukšto cukraus
šaukšto kario miltelių

Česnaką sukapoti ir sumaišyti su kitais marinato ingredientais.
Vištieną supjaustyti juostelėmis, sumaišyti su marinatu ir palikti šaldytuve mažiausiai valandai.
Kepti įkaitintoje keptuvėje.
Patiekti su mėgstamu garnyru ir salotomis - mano atveju tai buvo kuskuso kruopos ir agurkų-ridikėlių salotos.

Šaltinis - Neringos blogas, kuriame siūloma tokią vištieną kepti ant grotelių, bet aš pamėginau paprastuoju būdu ir, manau, man visai pavyko!


Pastaruoju metu retai gaminu ką nors su mėsa - paskutinį kartą tai buvo Valdorfo salotos su vištiena. 
Nusipirkau naują Virtuvės numerį, o jame pilna naujų salotų receptų (ir dar su tokiomis žolėmis, kurių niekada neragavau, ir jau žūtbūt noriu paragauti), tad turbūt vėl ilgam atsisveikinsiu su mėsa. Nebent kas nors išsiveš mane į gamtą kepti šašlykų. Savanoriai? :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą