2012 m. gruodžio 10 d., pirmadienis

Šildantis kuskusas su pistacijomis

Tas, kas pasakė, kad pirtis - sveikatos ir grožio šaltinis, šiandien turėtų pažiūrėti į mane ir atsiimti savo žodžius. Nors grožio davė televizijos grimerė iš pačio ryto uždėjusi man pudros kaukę, kurios nenuplovė net sniegas, bet štai sveikatos nesuteikė net penki (mažiausiai tiek, kažkuriuo metu pamečiau skaičių) puodeliai čiobrelių arbatos. Nosis vis tiek stengėsi pabėgti nuo manęs ir veikti jai įdomesnius dalykus.

Na, bet savaitgalį bent turėjau galimybę pasitikrinti, ar man tiktų kolegos pasiūlyta filmo herojė kalėdiniam vakarėliui: sėdėdama karšto vandens kubile ant užšalusio ežero kranto aš buvau labai puiki Rose iš "Titaniko" - plaukai apšerkšnijo lygiai taip pat!

Tad artimiausiomis dienomis man labai praverstų iš vidaus šildantis maistas. Toks buvo praėjusios savaitės atradimas - kuskusas su daržovėmis ir pistacijomis.


2 porcijoms reikės:
250 gramų kuskuso kruopų
50 gramų razinų
pusės šaukštelio malto kardamono
kelių gvazdikėlių
žiupsnelio aitriosios paprikos miltelių
cinamono lazdelės
žiupsnelio šviežiai maltų juodųjų pipirų
200 gramų cukinijos
200 gramų poro
50 gramų kepintų sūdytų pistacijų
aliejaus

Razinas užpilti vandeniu ir palikti, kad išbrinktų. Pistacijas išlukštenti.
Cukinijas susmulkinti gabalėliais, porą supjaustyti žiedais.
Keptuvėje įkaitinti aliejų ir į jį suberti visus prieskonius ir cinamono lazdelę. Pakaitinti, kol jie pradės skleisti aromatą. Tuomet sudėti daržoves ir pakepinti, kol suminkštės. Išimti cinamono lazdelę.
Kuskusą paruošti pagal instrukcijas ant pakelio ir sumaišyti su keptomis daržovėmis, susmulkintomis razinomis ir pistacijomis.

Šaltinis - maisto tinklaraštininkų žurnalas "Debesys". Nr. 2 (6), žiema 2012-2013


Kuskusas (na, niekaip neskamba man kruopainiai) puikus išsigelbėjimas darbe, kur neturime mikrobangų krosnelės, o kartu ir jokios kitos galimybės pasišildyti atsineštą maistą. Užpili kruopas karštu vandeniu, sumaišai su norimais priedais ir jau gali mėgautis šiltais pietumis.
Gaila, kad prieskoniais šildantis kuskusas nepadėjo man išvengti peršalimo. Bet aš dar nepasiduodu!
---
Dar keli praėjusio savaitgalio džiugesiai:

  • išmokiau mamą žaisti stalo futbolą, o pati buvau pripažinta kone meistre. Gerai, kad dauguma mano varžovų prie tokio stalo stovėjo pirmą kartą...
  • mano kompiuteryje apsigyveno net keletas bilietų - į Briuselį gerti alaus ir valgyti bulvyčių ir į Lenkiją - taip pat gerti alaus, bet dar priedo klausyti Blur, Queens of the Stone Age ir Kings of Leon (šita žinia privertė mane šokti, nemeluoju!).
  • pasirodo, kad ir kiek lietuviškų dainų žinotumei, viena pirmųjų, šovusių į galvą užstalės žaidimų būna Džordanos "Nemylėjau Tavęs".

Šia džiugia gaida einu gerti arbatų ir sveikti.
Labanakt!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą